היכולת של קידום אורגני לשפר את העסק שלכם

קידום אתרים אורגני הוא כבר מזמן לא רק "להיות ראשון בגוגל" הוא כולל בתוכו עוד המון יתרונות שיכולים לעזור לעסק שלכם, כמו לשפר את התדמית, ליצור מעורבות חברתית סביב המותג והעסק שלכם וביקר לעזור לכם להגדיל את קהל הלקוחות והמכירות.

הבאנו את המומחים המובילים בישראל מבית מסה מדיה שיספרו לכם עוד על היתרונות של קידום אורגני (ואפילו יגלו כמה סודות על קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש)

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך חיוני שעוזר למשוך יותר לקוחות ולהגדיל את הנראות של האתר שלכם ללקוחות חדשים. העסק שלכם ללא כל סוג של קידום יהיה כמעט בלתי אפשרי למצוא אותו במקום שבו הכל קורה וזה כמובן האינטרנט, אין ספק שלאינטרנט יש מלך בלתי מעורער והוא לא אחר מאשר מנוע החיפוש של גוגל. זו הסיבה שלרוב העסקים יש צוות מיוחד לניהול פעילויות ה- SEO שלהם, ויש עסקים שבוחרים לפנות לחברות מקצועיות שכל עיסוקן הוא ביצוע קידום אתרים אורגני.

אז בואו נדון כיצד תהליך SEO יכול לעזור לעסק שלכם.

התפקיד העיקרי של קידום אתרים הוא לשפר את העסק שלכם ולהוביל כמה שיותר תנועה לאתר שלכם. המשמעות היא שיותר ויותר אנשים יבקרו באתר שלכם ויהפכו ללקוחות קבועים שלכם. ככל שהאתר שלכם יופיע בתוצאות מנוע החיפוש, כך הוא יקבל יותר תנועה; זה מה שכולו אופטימיזציה. יותר תעבורה מצביעה על יותר לקוחות פוטנציאליים. לכן ככל שהאתר מופיע במנועי החיפוש, כך העסק ישגשג. (חוק המספרים הגדולים, יותר תנועה באתר מביאה ליותר מכירות).

אופטימיזציה למנועי חיפוש אינה גישה להביא את האתר שלכם למיקום מספר אחד בתוצאות מנועי החיפוש, אלא הוא תהליך להוסיף באופן קבוע ועקבי תוכן חדש לאתר שלכם ולבנות קישורים שיעלו את האתר שלך בדירוג.

מתרכזים בעסק שלכם

קידום אתרים לא עוסק בהבאת מספר תנועה עצום לאתר, אלא שמירה על האתר במיקומים המובילים במנועי החיפוש. אם הייתם מקוונים זמן רב, עליכם לדעת כי רוב המבקרים לוחצים רק על האתרים בדף הראשון, ולעתים רחוקות מאוד גולשים אחרי העמוד השלישי. אז שמירה על המיקום של האתר שלכם במנועי החיפוש האלה פירושה להביא הרבה תנועה ממוקדת לאתר שלכם ולכן יותר לקוחות פוטנציאליים.

בודקים גם את המתחרים בתחום

כשאתם מסתכלים על המתחרים, אתם יכולים ללמוד הרבה על איך להביא יותר תנועה לאתר שלכם. זיהוי הביצועים של קידום אתרים היא דרך מצוינת להביא יותר תנועה, וכך יותר מכירות. אם אתם רואים שהם מתמקדים יותר בקישורים נכנסים ממכם, תחשבו איך אתם יכולים לשפר אותם ואז לעשות את אותו הדבר. אל תשכחו כי מעקב אחרי המתחרים שלכם הוא דרך לזהות את התחרות בתחומים מסוימים ואפילו שיטת אסטרטגיה לחילוק תקציב וביצוע פעולות בהתאם, לשם כך נדרש צוות מקצועי ומיומן שידע לבחון את המתחרים באמצעות כלים למקדמי אתרים מתקדמים.

 אלטרנטיבה ל- SEO

ובכן, אולי אתה מנסה ללמוד קידום אורגני באופן עצמאי קיימים לא מעט מדריכים בנושא קידום אתרים, ולנסות לטקטיקות מתחרים. זה מעולה! אבל האם זה לא יהיה נחמד אם תוכלו לשלב בין השניים? כלומר, תוכלו לראות כיצד אחרים מביאים תנועה לאתרים שלהם ואז מביאים יותר תנועה לאתר או למכירות באתר שלכם. ובכן, זה אפשרי. הבה נעצור כאן מספר רגעים. שימו לב איך אנשים תמיד צריכים לקחת את הדרך הארוכה להצלחה. הם נתקלים במשהו שמעניין אותם, והם קוראים ולומדים על זה, ואז מנסים לקבל החלטה.

אם היה לכם עסק שאתה רוצים להקים באינטרנט, אז תראו שזה דבר לא פשוט. ישנם מוצרים חדשים שמוצגים כל הזמן ומתחרים חדשים שאתם צריכים להילחם איתם. אז אם אתם רוצים להצליח, ורוצים להישאר מעודכנים בתוצאות מנוע החיפוש, עליכם לוודא שאתם מכירים את הנושא כראוי, ואתה גם צריך להשקיע מאמצים רבים בביצוע אופטימיזציה של מנועי החיפוש באתר שלכם בצורה נכונה ולא לגרום למצבים בהם עלולים להוביל לענישה מצד מנועי החיפוש.

זכרו שלוקח זמן לראות תוצאות. המסירות והתשוקה שלכם נחוצות כדי לראות את המטרות שלכם. אז היו סבלניים וסבלניים. תחשבו במונחים של איך להפוך את האתר שלכם לחיפוש בקלות על ידי המשתמשים שלכם, ולאחר שתעשו עבודה טובה בכך, תראו שתקבלו הרבה תנועה, והאתר שלכם יהיה גלוי מאוד במנועי החיפוש.