שיווק במדיה חברתית וקידום אתרים

שיווק במדיה חברתית וקידום אתרים עובדים היטב יחד כאשר משתמשים בהם יחד. יש יותר משניהם מאשר כמות הזמן שאתה משקיע בכל משימה. במקום לבזבז את זמנך באתרי מדיה חברתית, עליך להקדיש את זמנך לבדיקת הדפים ב- SEO.

רשתות חברתיות

התחנה הראשונה צריכה להיות הקמת רשתות חברתיות. ישנן רשתות חברתיות רבות, אך אנו מתעניינים רק בשלוש מהן:

  • פייסבוק – זוהי הרשת החברתית הפופולרית ביותר כרגע. אתה יכול להשיג דפי מעריצים, ליצור קהילה, לפרסום בפייסבוק קישורים ולקיים אינטראקציה עם המעריצים שלך. פייסבוק היא גם בחינם במאה אחוז.
  • טוויטר – זהו בן דודו של טוויטר, עם דגש מעט שונה על בניית מותג. טוויטר הוא כיף ומקבל כמויות עצומות של תנועה. לאחרונה הם הוסיפו שורה של 140 תווים ויכולים להקליד כתובות אתרים, וזה מאוד חשוב אם אתה רוצה להעביר תנועה לאתר שלך.
  • פינטרסט – זו הרשת החברתית החדשה שהחלה בשנה שעברה. הוא עדיין חדש יחסית, אך משיג תוצאות נהדרות מכל רחבי העולם. אתה יכול להוסיף לא מעט לפרופיל שלך, כגון תדמית עסקית, שם חברה, תמונות וסרטונים.

Google+ – אם עדיין לא יצרת חשבון, עליך. Google+ חשוב מכיוון שהיא משחקת כעת תפקיד גדול בתוצאות החיפוש. ללא פרופיל מבוסס, תרצה להגיע לקהל שלך ברשת זו.

בניית קישורים

חלק חשוב מאוד באסטרטגיית SEO שלך הוא בניית קישורים. כל קישור נכנס לאתר שלך יעזור לך לטפס בדרגות. כשמדברים על בניית קישורים, ההתמקדות היא בעיקר בקישורי תגי עוגן. קישורי תג עוגן הם אלה שבהם הקישור בפועל הוא כתובת האתר, אך לא בהכרח ניתן ללחוץ על הקישור.

עם זאת, ככל שהאינטרנט ממשיך להתפתח, מנועי החיפוש נאלצו ללמוד כיצד לדעת אם כדאי לסמן את הקישורים. הנטל בסופו של דבר מסתכם בטקסט עוגן. אם תוכל לגרום לתגי העוגן שלך להציג את מילות המפתח שלך, תוכל לשפר את הסיכויים שלך לדירוג עבורן.

הודעות לעיתונות

הודעות לעיתונות הן דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של הקהילה המקוונת. יש הרבה מקומות להפיץ הודעות לעיתונות כדי למקסם את החשיפה שלך.

אתה יכול להשתמש בהודעה לעיתונות כדי להכריז על כל מה שקשור לעסק שלך או לאתר שלך. על ידי שחרור מוצר או שירות חדש, הפוטנציאל להביא אותו לעיני הרבה מאוד אנשים הוא בלתי מוגבל.

 אתרי Dot com הם בדרך כלל המקום הראשון להתגלות כאשר אנשים מחפשים מוצרים חדשים. אם אתה יכול לעצב הודעה על החברה שלך או אפילו על התעשייה הנוכחית שלך, זה יכול להביא לך כמויות גדולות של תנועה.

תוכן ויראלי

התרחשות תוכן ויראלי היא כאשר חלק מהתוכן מתפרסם מחדש במלואו או בחלקו, במיוחד על ידי הקהל הבלתי נגוע. תוכן ויראלי מקבל תשומת לב וחוזר שוב ושוב בעתיד. לאור זאת, יצירת תוכן ויראלי אמורה להיות בראש סדר העדיפויות עבורך כאשר אתה חושב על אופטימיזציה למנועי חיפוש.

בניית קישורים

אם אתה רוצה לדרג גבוה בתוצאות מנועי החיפוש, עליך לבנות קישורים לאתר שלך. למרות שישנן דרכים רבות לבנות קישורים אלה, אחת הדרכים היעילות ביותר היא לכתוב הודעות לעיתונות ולהפיץ אותן באמצעות שירותי שיווק במדיה. מנוחות, זהב יאהו וכו '.

בהתחשב בכך שישנן דרכים רבות לבניית קישורים, בחירת המתאימים לקמפיין שלך תשחק תפקיד עצום בהצלחת ה- SEO הכוללת שלך. דע כיצד כל חברת קידום אתרים יכולה לעזור לך להגיע ליעדים שלך לקידום אתרים ולצפות בתנועה שלך גואה.